piątek, 24 sierpnia 2012

So stupid!

To jest jakieś przegięcie.. Wczoraj uświadomiłam sobie po raz setny jaka jestem słaba.. Mam takie wrażenie jest zdana na bycie grubasem już do śmierci.. Nie ćwiczyłam, zjadłam pierwszego loda, drugiego, trzeciego. Później oglądając mecz wpieprzyłam paczkę paluszków solonych i do tego 5 małych gruszek... Niech ktoś mnie za to porządnie schrzani, bo ja żeby się poprawić muszę dostać po dupie.. Wsparcie mi chyba nic nie da.. Lubię też rywalizować, ale kiedy mam sama sobie poradzić to max. 4 dni :( Same widzicie.. Cóż..

Dzisiaj jeszcze nic nie jadłam, nie wiem co będę jeść. Przynajmniej ćwiczyłam już..

Pieprzone żarcie!!!




Ja chcę być tylko chuda :( Dlaczego jest tak ciężko? ;(

6 komentarzy:

  1. Nie jesteś słaba! Nie możesz tak mówić, bo jak będziesz tak mówiła, to w końcu się poddasz! Jesteś silna, rozumiesz? Dasz radę!
    No ale można ciebie trochę ochrzanić jeśli chcesz...
    Bo okej na jednego loda mogłaś sobie pozwolić, ale żeby aż 3 i do tego paczka paluszków solonych? PO CO ?!?! Przecież na upartego naprawdę można tego nie zjeść. A gruszki, spoko, to owoc, więc może być, a dzisiaj zjedz coś pożywnego, nie głódź się. Poćwicz i będzie wporzo, naprawdę.
    Z tym ochrzanieniem to prawda, przeważnie nieźle mobiluzuje :)

    Jesteś silna! "Łatwiej jest usiąść i się użalać, walcz o siebie, bo ucieka czas..."


    http://www.youtube.com/watch?v=gdVT6DEE3dc&feature=related

    dla Ciebie :*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. No musi byc ciezkie - potem jestes dumna, musisz a to zasłużyć. Chcesz ochrzan? No dobra... Albo inaczej.
    Warto. Co jak co ale warto nie jeść. Czas i tak mija. Musisz przełąmać sie i wiedzić ze to nie jest Ci potrzebne! Samo zło. Co dobrego jest w chipsach? Sam tłuszcz, kalorie, konserwany, toksynyh... Pomyśl o tym jak bedzie sie zmagała z tym wątroba, wyobraz jak przenika do tkani tłuszczowej. Przypomnij thinspiracje. Możesz to zrobić. Znajdz silną wole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może lepiej zmień tytuł bloga na "fat & full" bo właśnie do tego prowadzisz obrzerając się lodami. Marzysz o tym żeby kupić nowe spodnie większe o rozmiar lub dwa? bo w te niedługo się nie zmieścisz skoro wpieprzasz całą paczkę paluszków.
    Bądź silna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mozna było tyle słodkiego wpieprzyć!!!!!!!!!!!!!!
    Chcesz być chuda? MYslisz że nam jest łatwo?????? Tak samo ciężko. Myslisz że łatwo jest ćwiczyć i sie do tego zmusić??? Nam tez nie przychodzi to wcale łatwo, ale się nie poddajemy nie jestesmy słabe. Żadnych słodyczy. Po co ci to 30 minut smaku i zadowolenia a potem co??? po co ci to. "Badź silna a nie miętka"

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde.. To dużo bardziej motywuje, dzięki dziewczyny serio ;**

    OdpowiedzUsuń