czwartek, 23 sierpnia 2012

I'm so hungry

Aaaa jestem zła.. Wczoraj byłam na tym piwie i to wypiłam dwa i zjadłam jeden kawałek pizzy, miałam zjeść dwa, ale jakoś sie wybroniłam. I tak ściągnęłam z niej większość sera. Dzisiaj rodzice poszli do pracy także będę musiała coś zjeść dopiero jak przyjdą. Zaraz zabieram się za ćwiczenia chociaż nie mam w ogóle siły.. 
Ale co najlepsze! Dzisiaj moja waga pokazała 59kg! Łuhuhuhu dla mnie jakiś to w końcu sukces, bo nie ma to jak zobaczyc 5 z przodu :) No ale nic, to mnie mam nadzieję jeszcze bardziej zmotywuje do pracy nad sobą.. Boję się, że znowu przytyję ten 1kg wtedy to się chyba załamię :( nie mogę juz stracić tej 5 z przodu.. Ach... i szczerze? To im bardziej chudnę, tym bardziej czuję się gruba... Mam nogi jak świnia! Moja figura jest typowa dla gruszki.. Cycków zero, rączki chude, nawet brzuch mam płaski! ale biodra, dupsko i uda ogromne (56cm!!!)... Żałosne.. 


Zawsze mi się marzyła ta słynna "gap between legs", ale zrozumiałam że mam zbyt krzywe nogi żeby ją mieć.. Nie ta budowa :(

4 komentarze:

  1. Ja mam krzywe nogi, masakra, wgl cała jestem krzywa xd pizzą się nie przejmuj, to tylko 1 kawałek i jeszcze bez sera. Ja mam wrażenie, że nie chudnę, no ale cóż.
    Pozdrawiam Cię chudziutko, 3maj się :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. spora pupa to akurat duży atut, tylko trzeba ją ładnie wymodelować :) Jak masz warunki, żeby zrobić z niej fajną piłeczkę to tym lepiej ! Mięśnie pośladków są duże, przez co łatwe do wyćwiczenia, wiem co mówię ;)
    5 z przodu- coś o tym wiem, świetne uczucie ! Gratuluję Ci :)
    Trzymaj się i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nogi mogę być ładne i zgrabne nawet bez jakiejś wielkiej przerwy między nogami. Przyjzyj sie chociazby tym zdejcią które dałaś, szczsególnie pierwszej. Myślisz ze ona mogłaby miec gap between legs?
    Noo! '5' z przodu to był mój najszczęśliwszy moment chyba ;) Choć z 74-65 tez było super to '5'z przodu jest najlepsze. Nie strać tej '5' ;) 55kg juz blisko. Mamy ten sam cel :) Tyle ze przede mną równe 10kg ;<
    Piwno i pizza nie brzmią dobrze, ale skoro waga spadła no to bardzo dobrze i nie ma się czym martwić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz :* jest coraz lepiej juz jest 5 z przodu tylko pogratulować. NIc się nie przejmuj kochana gnaj do pszodu bo dobrze Ci idzie ...
    A napewno bedzie ubywać. ja sie dzisiaj nawpieprzałam orzechów ałłćć :/

    OdpowiedzUsuń