niedziela, 19 sierpnia 2012

Hi..

Tak, w końcu postanowiłam (po raz 913448895) wziąć się porządnie za siebie, ale wierzę że tym razem dam radę. Nie podobam się sobie.. chcę być idealnie chuda! Mam 171cm wzrostu i 60kg wagi.. nie jest dobrze no ale cóż. Mam nadzieje, że poznam tutaj dziewczyny z którymi będziemy się wspierać. 

DLA OSÓB, KTÓRYM COŚ SIĘ NIE PODOBA PROSZĘ ABY W OGÓLE TUTAJ NIE WCHODZIŁY ; )

Nie mam jakichś konkretnych celów.. chciałabym chociaż zejść do tych 55kg i zmienić szczególnie wygląd moich nóg i "boczków"... a później oby dalej ; ) Uwielbiam jeść! To sprawia, żę jestem szczęśliwsza, ale tylko na parę minut, a po tym przychodzi ciągłe załamanie.. Są takie momenty, że jestem wściekła że znowu się objadam! Krzyczę na innych.. Niee tak nie może dłużej być.. I teraz pytanie, czy dam radę? Jak przestać tyle jeść? Czy będzie miał mnie kto wesprzeć? Liczę na was! 
A to coś co mnie bardzo zmotywowało:


2 komentarze:

  1. Nie jest tak źle :* dasz sobie rade, ja tez kocham jeść bardzo ale niestety mój wygląd mnie przerasta więc trzeba się wziać w garść. Przynajmniej jestes deczko wyższa to plus. Ja jestem tylko o 3kg mniej od ciebie ale za to o 10 cm niższa a to dużo daje. Także nie załamuj się wszystko jest do zrobienia :* Bedę Cię wspierać bo wiem jakie to ważne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! ;* To dobrze mieć taką osobę. Wiem dzięki temu, że nie jestem sama :)

      Usuń